גובה ובניית גוף

אם נאמר שאתם בגובה של שני מטרים ושוקלים באיזור השבעים וחמישה קילוגרם והעצמות שלכם דקות מאוד ושוקלות מעט יחסית באופן שתואם את הגובה שלכם אז איך אתם יכולים להוסיף לעצמכם מסת שריר רצינית? כלומר באופן שממש יראו עליכם שהשתנתם באופן משמעותי אז אני מניח שהאפשרות הפופלרית ביותר היא ללכת לחדר כושר ולהתאמן באופן קבוע אך אני אוהב מאוד רכיבת אופניים זה מה שאני טוב בו ומרגיש לי נכון. אבל ברכיבת אופניים לא בהכרח אשיג מטרות אלו אז בחנתי דרכים נוספות לעלות במסת השריר. בכל זאת רוב הבחורות לא רוצות גבר שכולו עור ועצמו, נכון? אז חוזרים לאימוני המשקולות והרמות כוח כי אלו בונים שריר בצורה מנופחת. אמנם רובנו לא רוצים להיראות כמו המתאמנים המנופחים מאוד ואין מה לדאוג כי רובנו לא נוכל להיראות כך משום שאין לנו את המוטיבציה או המשמעת להגיע לכך.

הרמות משקל יכולות לסייע מאוד לחוזק הגופני ועם החוזק מגיע הגודל. אם אתה כל הזמן דוחף את השרירים שלך להיות יותר ויותר חזקים אז הם חייבים לגדול או למות ולגדול פירושו יותר סיבי שריר וכך בסופו של דבר אתה בונה את הגוף שלך נכון וטוב באמצעות הליכה קבועה לחדר כושר.

כמובן שאסור לך לשכוח לאכול משום שאתה חייב לצרוך יותר קלוריות בכל יום מאשר אלו שהגוף שלך צורך ולכן יש לאכול הרבה מאוד פרוטאין ופחממות. אם אינך בטוח או יודע מה וכמה לאכול ומתי אז כדאי לחפש באינטרנט אחר דיאטות של בודי בילדרס. כמובן שאין חובה להיצמד אחד לאחד לדיאטות הרצחניות שלהם אך כדאי לאמץ את הקווים הכללים שתמצא בהן. אני אישית מעדיף לא להתעסק יותר מדי עם הגוף שלי למרות שיש דרכים די בטוחות לעשות זאת אבל כאמור ללכת עד הסוף בזה זה לא ממש הקטע שלי.

המשך קריאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *