4 טיפים לשליחת SMS  מוצלח ללקוח שלך

הלקוחות שלכם בוודאי מופצצים כל הזמן בהתראות ברשתות חברתיות מחברים, בני משפחה ומותגים שונים. סביר להניח שיש להם גם וואטסאפ שבו משגעים להם את הצורה ואולי, אם הם מבוגרים, אז גם מיילים ודיוורים שהם צריכים לבדוק מעת לעת. ואלו הן חלק מהסיבות שהופכות את השיווק על ידי סמס (SMS) לכלי כל כך יעיל. פשוט משום שרק דברים חשובים מאוד מגיעים ללקוחות שלכם בסמס ובשונה מיתר המקומות שהם בודקים כל כך הרבה – סמס הם יודעים הוא כנראה מאוד חשוב.

הסמס התייצב בתודעה של האנשים כמשהו חשוב ומשהו אישי ומאפשר לחברות וארגונים להשיג תוצאה יעילה ומיידית בהשקעה מינימלית כל עוד הם דואגים לספק ללקוח תועלת אמיתית. הפרסום בסמס לא מתאים לכל העסקים וישנם תחומים שבהם עדיף להימנע מערוץ השיווק הזה אבל בתחומים שבהם הוא עובד ומבוצע כראוי אז מדובר על מכונה להדפסת כסף, פשוטו כמשמעו.

אז איך לעשות שיווק בסמס נכון?

1.      קודם כל בקשו רשות – לעולם אבל לעולם אל תיכנסו למרחב הפרטי של הלקוח ללא הסכמתו. לא רק שזה לא חוקי ואתם עלולים להיתבע על פי חוק הספאם אלא שזוהי מתכונת בטוחה להריסת מערכת היחסים עם הלקוח שטרם החלה.

2.      אל תזלזלו בזמנו ותשומת ליבו של הלקוח – אל תציפו את הלקוחות או תשלחו להם מילים מיותרת, היו מדויקים וחסכניים. כדאי לשלוח הודעות בזמנים ריאליים ולא באמצע הלילה או בסוף השבוע של הלקוח. כדאי גם שתהיו שקופים מלכתחילה והלקוחות יידעו למה הם יכולים לצפות מההודעות שאתם שולחים אליהם. חשוב מאוד לאפשר ללקוחות להסיר עצמם בקלות אם הם מעוניינים בכך.

3.      השתמשו בהודעות סמס בחכמה – לא כדאי להשתמש בסמס לכל פעולה שהיא אבל כן כדאי לספק דרכו פרט למבצעים או הצעות רכישה גם מידע מועיל ואולי חשבוניות או מילות תודה כדי לא להיתפס כאגרסיביים מדי.

4.      תמיד תנו ערך! לא משנה מה אתם שולחים ואיך – תמיד תחשבו – מה הלקוח עומד לקבל מההודעה הזו? מה יוצא לו או לה מהזמן ותשומת הלב. תפנקו ותהיו נדיבים, תנו ערך אמיתי בדמות מבצעים, תוכן או שירות נוח ותסבירו ללקוחות מה בדיוק הערך שהם קיבלו ולמה הם יכולים לצפות בעתיד, כלומר אם הם ימשיכו לפתוח את ההודעות שלכם בהמשך.

תודה למומחים לשליחת SMS שעזרו בהכנת הכתבה